Han var også mit første kys

19 Mar

Min første gang står for mig som et godt og sødt minde. Jeg var lige fyldt 15, han var 17, og det var den første gang for os begge to.

Han var min første kæreste og også mit første kys. Han var en meget sød fyr, måske lidt genert og havde ikke travlt med, at vi skulle have sex. Så der var ikke noget pres, og vi udviklede os sammen i et roligt tempo fra kys til at kæle uden på tøjet, under tøjet, oralsex og efter 9 måneder var det bare det næste naturlige skridt.

Det var rimelig godt planlagt. Jeg havde været til lægen og var begyndt på p-piller. Jeg må have læst bjerge af brevkasser i Vi Unge-bladet, Woman, artikler, sexlinien, og hvad jeg ellers kunne opstøve. Jeg havde prøvet at onanere ved at putte noget op i mig, så jeg vidste, at det ikke gjorde ondt og regnede med, at min jomfruhinde nok var sprængt af sig selv under noget sport eller noget. Emnet var også blevet flittigt vendt blandt veninderne, hvor der var en enkelt, der havde prøvet det før.

Min kæreste havde spurgt mig, hvad jeg ønskede mig i 15-års fødselsdagsgave, og jeg hentydede til, at jeg gerne ville have sex. Så den første gang vi sås efter min fødselsdag, og han skulle sove hos mig, lå det i luften, at det skulle blive den nat.

Efter vi gik i seng, lå vi længe i mørket og kyssede og nussede og fik taget undertøjet af hinanden. Han kom op at ligge ovenpå mig og spurgte, om jeg var sikker på, at jeg gerne ville. Det var jeg, og så trængte han op i mig. Det gjorde ikke ondt, men det var vist heller ikke specielt dejligt, sådan som det blev senere… Det var mere spændende og meget specielt og kærligt at være så tæt sammen, og jeg har nok også tænkt “OMG, jeg er ikke jomfru mere!!” en del gange.

Han bevægede sig lidt ovenpå mig, og så rullede han af. Jeg var ivrig og begejstret over den nye spændende verden, så jeg satte mig op på ham for at prøve en stilling mere. Men så stoppede han mig og sagde, at han lige skulle have en pause, før han kunne igen, og jeg forstod, at han åbenbart var kommet før, og det var derfor, han stoppede. Det havde jeg slet ikke opdaget!! Jeg syntes vist, det var lidt pinligt, men tog det med et smil og lagde mig ned igen.

Næste dag var jeg glad for at have prøvet det, og at det havde været sådan en god oplevelse. Det var ligesom, jeg havde håbet og forventet, det ville blive, og jeg var rimelig fortrøstningsfuld omkring, at selve sexen nok også skulle blive god, når vi lige havde øvet os lidt.

Lidt op ad formiddagen tilbød min mor at give ham et lift hjem, og da jeg kiggede ud af vinduet og så dem køre afsted, blev jeg pludselig lidt trist. Når vi lige havde delt den oplevelse, havde jeg lyst til at have ham tæt på og blive holdt om, og jeg blev lidt ked af det over, at han sådan blev kørt væk. Jeg ringede til min bedste veninde, der skyndte sig at komme over med kakao, masser af kram og spørgsmål om alle detaljer!

Jeg var rigtig glad for, at det skete med en, jeg var forelsket i, og jeg kendte godt og var tryg ved, og som også var forelsket i mig. For nogle er det fint bare at få det overstået i en brandert, men jeg ønskede mig det på en anden måde, og sådan fik jeg det. Jeg håber, mange andre må få en ligeså god oplevelse på den måde, som er den rigtige for dem!

Kvinde, 25 år