Jeg lod som om, jeg kunne lide det

6 Apr

Den første gang – var en skuffelse…
Jeg havde set frække tegneserier – og mine veninder fniste om det i skolen; men mine forældre havde jo forbudt mig det før ægteskabet, så jeg turde ikke. Så kom jeg i gymnasiet  – som 15 årig! – og fik en veninde der var lidt ældre end jeg selv. Hun tog mig med på diskotek – og der dansede jeg med ham. Han var 21, havde job og bil – en smart  sportsvogn, som han hentede mig i. Han inviterede mig på spansk restaurant – og kørte mig hjem til mine forældre inden kl. 02.

En aften, hvor vi havde siddet og snakket om politik, fik jeg sagt, at jeg gerne ville prøve det! Han havde heldigvis kondomer. Han gik forsigtigt til værks og forsøgte at varme mig op – og kom forsigtigt ind i mig. Jeg lod som om jeg kunne lide det. Men i virkeligheden gjorde det ondt – og jeg kom ikke. Bagefter gik jeg på toilettet. Det blødte og gjorde ondt i skeden.

Desværre turde jeg ikke rigtig snakke med nogen om det bagefter – og slet ikke min lidt ældre veninde, som jeg var bange for ville grine af mig – og jeg kunne ikke gå på nettet og læse om det – for der var ikke noget net dengang.

Vi kom kun sammen i kort tid. Den næste kæreste var sød og forstående, men jeg var ikke klar endnu, så der gik 2 år før jeg fandt en kæreste, jeg havde det godt med sexuelt.

Kvinde, f. 1963